Leveringsmogelijkheden
Hoe kan ColliCare je helpen met jouw webshop?
ColliCare heeft haar online verkoopafdeling versterkt om tegemoet te kunnen komen aan de huidige en toekomstige wensen van klanten. We bieden diverse aantrekkelijke distributieoplossingen, allemaal met volledige online traceerbaarheid.
Customer service
Klanten die online kopen, willen snelle levering van hun producten en verwachten een hoog serviceniveau. Als uw klanten advies en begeleiding nodig hebben, bieden we u de diensten van ons professionele customer service team aan.
ColliCollect – opgehaald in de winkel
ColliCare levert aan één van de beste in-store postnetwerken in Noorwegen, met meer dan 1400 afhaalpunten.
Postbusleveringen
Klanten verwachten dat hun goederen worden geleverd, ook als ze afwezig zijn tijdens kantooruren. Uw kleinere verpakkingen en enveloppen worden daarom al naar gelang geleverd in de ‘smart’ postbus of brievenbus.
e-Meldingen
Via sms en e-mail kunnen wij uw klanten/eindgebruikers links en toegang geven tot informatie over hun zending. Deze informatie is toegankelijk op alle digitale platforms zoals pc, iPad, mobiele telefoons en onze eigen app. Klanten kunnen hun pakketten traceren, contact opnemen met ColliCare, specifieke verzoeken doorgeven en eventuele schade direct melden.
Zichtbaarheid
Ons doel is om de kwaliteit van onze leveringen zichtbaar te maken. Ook willen we klanten de mogelijkheid bieden om een ‘sterrenbeoordeling’ te geven op alle ColliCare zendingen - en daarmee ons imago nog verder verbeteren.
Retourzendingen
Als uw klant goederen wil retourneren, accepteren wij het retourformulier en regelen we de retourzending. We verzamelen al uw retourzendingen voor u, zodat u slechts één zending op een afgesproken tijdstip in ontvangst hoeft te nemen.
Maatwerk
We zouden graag de logistieke mogelijkheden die we kunnen bieden met u willen bespreken. Maatwerk, afgestemd op de wensen van u en uw klanten, is daarbij mogelijk.
ColliCare ontwikkelt continu haar dienstverlening op het gebied van online verkoop. We focussen daarbij op de betrouwbaarheid bij thuisleveringen, op klantbehoeften en op efficiënte online communicatie met klanten. Zo kunnen we niet alleen tegemoet komen aan de eisen van vandaag, maar ook aan die van morgen. We helpen u graag uw online business te laten voldoen aan de behoeften en verwachtingen van uw klanten.
.jpg)