Om bestellingen bij uw leveranciers te volgen, hoeft u niet langer in te loggen in verschillende systemen. Wij bieden een oplossing die alle informatie over uw orders toont. En dat gebeurt rechtstreeks in het eigen bestelsysteem van uw bedrijf.

Neem contact op

We helpen je graag met het optimaliseren van jouw supply chain

ColliCare heeft een ordervolgsysteem ontwikkeld: Vendor Management Follow-up. Daarmee wordt het voor u een stuk makkelijker om orders voor uw leveranciers te volgen.

 

Vendor Management Follow-up – zo werkt het

  • u registreert de bestelling in uw systeem

  • de order loopt via onze VMF naar het systeem van uw leverancier

  • alle veranderingen en bewegingen worden automatisch ververst in uw ERP-systeem

  • u houdt volledige controle

Als de goederen gescand worden in het magazijn van uw leverancier, ziet u dat in uw eigen ERP-systeem. Uw bestelling is onderweg!

Het integreren van de systemen vindt plaats volgens uw eisen en wensen.

 

De voordelen van Vendor Management Follow-up

  • zichtbaar en voorspelbaar

  • minder handmatig werk bij het volgen van orders

  • Slechts één integratie met VMF. VMF is op zijn beurt weer geïntegreerd in de systemen van uw leveranciers

  • gegevensanalyse en EDI-integratie

  • het informeren van klanten over de juiste levertijd is heel eenvoudig

  • als uw leverancier niet in staat is om zelf EDI-bestanden te versturen, dan kan ColliCare of uw leverancier daar nu tóch voor zorgen

  • het is mogelijk om meldingen via e-mail of SMS te ontvangen over de locatie van de goederen tijdens het transport, van boeking tot winkelschap

  • elektronische datacollectie van leveranciers, terminals en andere plaatsen waar gescand wordt

  • mogelijkheid om levertijd te meten / KPI per leverancier

  • rapporten per leverancier