Vendor management Follow-up
ColliCare heeft een ordervolgsysteem ontwikkeld: Vendor Management Follow-up. Daarmee wordt het voor u een stuk makkelijker om orders voor uw leveranciers te volgen.
Vendor Management Follow-up – zo werkt het
-
u registreert de bestelling in uw systeem
-
de order loopt via onze VMF naar het systeem van uw leverancier
-
alle veranderingen en bewegingen worden automatisch ververst in uw ERP-systeem
-
u houdt volledige controle
Als de goederen gescand worden in het magazijn van uw leverancier, ziet u dat in uw eigen ERP-systeem. Uw bestelling is onderweg!
Het integreren van de systemen vindt plaats volgens uw eisen en wensen.
De voordelen van Vendor Management Follow-up
-
zichtbaar en voorspelbaar
-
minder handmatig werk bij het volgen van orders
-
Slechts één integratie met VMF. VMF is op zijn beurt weer geïntegreerd in de systemen van uw leveranciers
-
gegevensanalyse en EDI-integratie
-
het informeren van klanten over de juiste levertijd is heel eenvoudig
-
als uw leverancier niet in staat is om zelf EDI-bestanden te versturen, dan kan ColliCare of uw leverancier daar nu tóch voor zorgen
-
het is mogelijk om meldingen via e-mail of SMS te ontvangen over de locatie van de goederen tijdens het transport, van boeking tot winkelschap
-
elektronische datacollectie van leveranciers, terminals en andere plaatsen waar gescand wordt
-
mogelijkheid om levertijd te meten / KPI per leverancier
-
rapporten per leverancier