Krijg een overzicht van uw facturen en betalingen

Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft over facturen, betaalmethoden en waar u uw factuurgegevens kunt vinden.
 

Waar kan ik mijn facturen vinden?

U kunt uw facturen direct in Customer Portal eCare vinden. Log eenvoudigweg in om uw facturen te bekijken, te downloaden of te beheren.

Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden, waaronder: Bankoverschrijving
Betaalgegevens staan vermeld op uw factuur. Als u verdere hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met invoice@collicare.nl.

Vragen over facturen

Als u vragen heeft over een factuur die is uitgeschreven door ColliCare Nederland, kunt u ons bereiken via invoice@collicare.nl.

Vermeld in uw vraag uw factuurnummer.

 

 

Facturen FAQ

 
Waar kan ik mijn factuurgegevens vinden?

Alle facturen zijn beschikbaar in de klantenportal eCare. Log in om eerdere en huidige facturen te bekijken en te downloaden.

Wat moet ik doen als ik mijn factuur niet heb ontvangen?

Als u uw factuur niet hebt ontvangen, controleer dan uw spamfolder of log in op Customer Portal eCare om deze te downloaden. U kunt ook contact opnemen met invoice@collicare.nl voor hulp.

Wat gebeurt er als mijn betaling te laat is?

Late betalingen kunnen leiden tot extra kosten of onderbrekingen van de dienstverlening. Als u problemen ondervindt met de betaling, neem dan zo snel mogelijk contact op met invoice@collicare.nl.

Hoe kan ik een factuur betwisten?

Als u van mening bent dat een factuur onjuist is, neem dan binnen 8 dagen na ontvangst contact op met invoice@collicare.nl. Vermeld hierbij uw factuurnummer en de details van het geschil.

Niet gevonden wat u zocht?