Om ervoor te zorgen dat je onze e-mails ontvangt, Kun je ons e-mailadres toevoegen aan je veilige afzenderslijst en/of boek. Hieronder vindt je de instructies voor de meest voorkomende e-mail patforms.

 
Outlook

Als een e-mail van ColliCare Logistics in jouw Outlook spambox belandt, kan je het volgende doen:

  • Markeer een ontvangen campagne als 'Geen gewenste reclame'. Open de ongewenste map en klik op het bericht. Klik op 'geen junk'.
  • Voeg je e-mailadres toe aan het adresboek. Open het adresboek. Open het bericht, klik met de rechtermuisknop op de naam van de afzender en klik op 'Toevoegen aan contacten'.
Outlook.com

Als een e-mail van ColiCare Logistics in jouw Outlook spambox belandt, kan je deze twee dingen doen:

  • Markeer een ontvangen campagne als 'Geen gewenste reclame'. Open de ongewenste map en klik op het bericht. Klik op 'geen junk'.
  • Voeg je e-mailadres toe aan het adresboek. Open het adresboek. Open het bericht, klik met de rechtermuisknop op de naam van de afzender en klik op 'Toevoegen aan contacten'.
Gmail

Als een e-mail van ColiCare Logistics in jouw Gmail spambox belandt, kan je deze twee dingen doen:

  • Markeer de ontvangen campagne  als 'Geen spam'. Open de spamfolder en klik op het bericht. Klik vervolgens op 'Geen Spam'.
  • Voeg uw van e-mail aan het adresboek. Open de contactlijst, klik op 'Nieuw contact' en maak een contact met het verzend e-mailadres.
Apple Mail

Als een e-mail van ColiCare Logistics in jouw IOS Mail spambox belandt, kan je deze twee dingen doen:

  • Leer de filterfunctie dat de mail geen spam is door deze naar de inbox te verplaatsen.
  • Voeg jouw Van e-mailadres toe aan het adresboek. Open de lijst met contacten. klik op 'Nieuw contact maken' en maak een contact met het verzendende e-mailadres.