Kun jij snel schakelen, ben je empathisch, sta je stevig in je schoenen en kun je situaties goed inschatten? Blijf je rustig onder elke omstandigheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Door groeiende werkzaamheden zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste collega die ons administratieve team in Groningen wil komen versterken.

Werkomgeving

ColliCare is een internationale organisatie van Noorse origine met kantoren in inmiddels 10 landen, binnen en buiten Europa met een breed aanbod waaronder zeevracht, wegtransport, luchtvracht en opslag. We onderscheiden ons door het aanbieden van totaaloplossingen voor de gehele goederenstroom, van fabrikant tot eindgebruiker. Onze ambitie is om voorop te lopen waar het gaat over innovatie en deskundigheid in ons vakgebied. Onze medewerkers zijn het belangrijkste kapitaal en we stimuleren ze om zich verder te ontwikkelen in het nemen van verantwoordelijkheden en het aangaan van uitdagingen.

 

Over deze baan

Vanuit jouw rol dien je samen met je directe collega’s zorg te dragen voor dat alle administratieve processen soepel verlopen. Je zult werkzaamheden verrichten voor zowel de vestiging Groningen als onze vestiging in Maassluis.

 

De werkzaamheden in het kort:

  • inboeken van bankafschriften;

  • mede verantwoordelijk voor de uitgaande facturatie;

  • actieve rol in het debiteurenbeheer;

  • bijhouden van diverse administratieve gegevens en -systemen;

  • registreren van vragen en afwijkingen;

  • assisteren bij overige financiële ad-hoc werkzaamheden.

 

Wat vragen wij van jou:

  • minimaal een afgeronde MBO administratie niveau 4;

  • relevante werkervaring in de logistiek is een pré;

  • minimaal 1 jaar concrete administratieve werkervaring;

  • kunnen lezen en toepassen van offertes;

  • inzicht om problemen te doorzien en oplossingsgericht veranderingen door te voeren;

  • team player, hands on mentaliteit, flexibel, nauwkeurig, stressbestendig;

  • uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Spreek je ook nog Duits, dan heb je een streepje voor;

  • geen 9 tot 5 mentaliteit;

 

Wat krijg je van ons

 

  • een uitdagende functie binnen een jonge, dynamische en ontwikkelingsgerichte organisatie voor 1 jaar, met uitzicht op een vaste baan;

  • 25 vakantiedagen (op jaarbasis bij een fulltime dienstverband);

  • 8% vakantiegeld;

  • pensioenregeling;

  • jaarlijkse bedrijfsactiviteiten en andere team activiteiten;

  • werken in een informele, open en professionele bedrijfscultuur;

  • een prettige werkomgeving in een leuk en enthousiast team;

  • salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring;

  • een afwisselende baan met een grote mate van zelfstandigheid;

  • een contract met arbeidsvoorwaarden conform cao-beroepsgoederenvervoer.

Nieuwsgierig geworden naar de functie? Past deze uitdagende en afwisselende baan bij jou? Stuur dan jouw  motivatiebrief en CV naar HR, t.a.v. mw. Adrie Lobato.

Voor vragen over de functie, kun je terecht bij Kor Sissing, 088-2009924.

Procedure

De gesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Informatie over de locatie

Contact Kor Sissing
Adrie Lobato
Telefoon 088 - 2009924
Functie titel Financieel Administratief medewerker (24 - 32 p/w)
Deadline N.v.t.
Werklocatie Groningen
Toewijzing 24 - 32 uur per week

Vertel een vriend

Solliciteren

Vul het onderstaand formulier in en voeg je cv en sollicitatie toe.