ColliCare Logistics is een vernieuwende logistieke dienstverlener met een compleet palet aan logistieke producten in de shipping (short- en deepsea), forwarding, opslag en distributie. Een internationale organisatie van Noorse origine met kantoren in inmiddels 10 landen, binnen en buiten Europa.  Onze focus ligt op het creëren van maatwerk oplossingen binnen de logistieke keten vanaf producent tot geleverd bij de consument. De kracht van ColliCare ligt voornamelijk bij onze medewerkers met hun ervaring en competenties.

ColliCare zoekt ter ondersteuning van de planning voor onze vestiging in Groningen naar een Assistent Planner (fulltime). Het betreft hier een groeifunctie. Uiteraard ontvang je begeleiding, maar je krijgt kans om initiatief te tonen en jezelf te ontwikkelen in deze functie. 

 

Over deze baan

Als Assistent Planner ondersteun je de planners aan een zo optimaal mogelijke dienstverlening voor onze klanten door hen op administratief en operationeel gebied te ondersteunen. Je bent oplettend op wat er om je heen gebeurt, en weet in te spelen op snel veranderende situaties. Vang jij op de werkvloer iets op wat niet overeenkomt met wat jij net hebt verwerkt in het systeem? Dan signaleer je dit en geef je dit aan bij je collega’s. Met het overzicht bewaren, ook onder tijdsdruk, help je jouw collega planners alles op tijd op orde te hebben.

 

De werkzaamheden in het kort:

  • het bewaken van de voortgang van de gemaakte planning en bij afwijkingen hierop actie ondernemen;
  • ondersteuning verlenen aan de planners;
  • zorgen voor de juiste informatie en documenten voor de chauffeurs;
  • het inboeken van laad- en losafspraken;
  • het maken van laad- en loslijsten;
  • het boeken van ferry overtochten;
  • het uitvoeren van administratieve taken in ons Transport Management Systeem (TMS).

 

 Wat vragen wij van jou:

  • minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding in de richting van logistiek;
  • aandacht voor detail, klantgericht, denkt in oplossingen en klantvriendelijk;
  • enthousiaste team-player, assertief en creatief;
  • goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Spreek je ook nog Duits, dan heb je een streepje voor;
  • kunnen werken met systemen, kennis van TMS/WMS/ERP-systemen is een pré;
  • over een goede geografische kennis beschikken is een pré.

 

Wat krijg je van ons:

  • een uitdagende functie binnen een jonge, dynamische en ontwikkelingsgerichte organisatie voor 6-12 maanden met uitzicht op een vaste baan;
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • jaarlijkse bedrijfsactiviteiten en andere team activiteiten;
  • werken in een informele, open en professionele bedrijfscultuur;
  • een prettige werkomgeving in een leuk en enthousiast team;
  • een salaris afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • een afwisselende baan met een grote mate van zelfstandigheid;
  • een contract met arbeidsvoorwaarden conform de cao-beroepsgoederenvervoer.

 

Meer informatie

Heb je na het lezen nog vragen en/of wil je meer informatie, neem dan contact op met Jan Willem Teeninga, 088-2009901 / +31 6 15404044 of per e-mail: [email protected]

Je motivatiebrief en CV kun je per e-mail versturen naar HR, t.a.v. mw. Adrie Lobato; [email protected]

Procedure:

De gesprekken vinden plaats vanaf week 19.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Informatie over de locatie

Contact Jan Willem Teeninga
Adrie Lobato
Telefoon +31 88 200 9901
Functie titel Assistent Planner (fulltime)
Deadline N/A
Werklocatie Groningen
Toewijzing

Vertel een vriend

Solliciteren

Vul het onderstaand formulier in en voeg je cv en sollicitatie toe.